Տեսակապով ծառայություններ
ՏԵՍԱԿԱՊՈՎ ԱՆՁՆԱԳՐԻ ՓՈԽԱՆԱԿՈՒՄ
Եթե դուք գտնվում եք այնպիսի երկրում, որտեղ առկա չէ ՀՀ դեսպանություն կամ հյուպատոսական հիմնարկ կամ այն գտնվում է զգալի հեռավորության վրա կամ որևէ այլ պատճառով դժվար է անձամբ դիմել, ապա դուք կարող եք ՀՀ քաղաքացու անձնագիր ստանալու (փոխանակելու) Ձեր դիմումը ներկայացնել հեռավար։
Ինչպես դիմել
Տեսակապի միջոցով ՀՀ քաղաքացու անձնագիր ստանալու (փոխանակելու) համար անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային նամակ հետևյալ էլ-փոստի հասցեին.
Նամակի վերնագրում անհրաժեշտ է լատինատառ գրել Ձեր անուն ազգանունը և անձնագրի համարը (օրինակ՝ ARMEN ARMENYAN, AC1234567)։
Նամակի տեքստում անհրաժեշտ է նշել հետևյալ տեղեկությունները.
- Դիմողի անունը, ազգանունը և հայրանունը
- Ծննդյան ամսաթիվը
- Անձնագրի համարը
- Բջջային հեռախոսհամարը
- Գտնվելու վայրը (երկիր, ռեգիոն, քաղաք)
- Կցել անձնագրի պատճենը (լուսանկարը), իսկ առաջին անգամ անձնագիր ստանալու դեպքում՝ օտարերկրյա պետության անձնագիրը, անչափահասի դեպքում՝ ծննդյան վկայականը և ծնողների անձնագրերի պատճենները (լուսանկարները)։
- Տեսակապի միջոցով կապ հաստատելու հարմար օրերը և ժամային միջակայքը՝
նշելով ժամային գոտին։
Դիմումը կարող է ներկայացվել նաև Էլեկտրոնային հարցումների միասնական հարթակի միջոցով՝ ընտրելով «Ուղարկել դիմում, հարցում կամ բողոք» բաժինը՝ հետևյալ հղումով.
Դիմումի ընթացքը
- Դիմումը ներկայացնելուց հետո երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում դուք կստանաք էլեկտրոնային նամակ, որտեղ նշված կլինի տեսակապ հաստատելու օրը և ժամը, ինչպես նաև մանրամասներ անհրաժեշտ տեխնիկական պայմանների, փաստաթղթերի, փոստային առաքումների և հյուպատոսական ծառայությունների մատուցման հետ կապված այլ պայմանների մասին։
- Նախապես համաձայնեցված ժամին դիմողի հետ հաստատվում է տեսակապ, որի ժամանակ ստուգվում է անձի ինքնությունը։ Տեսակապը ձայնագրվում և պահպանվում է։
- Անձի ինքնությունը հաջողությամբ ստուգելուց հետո դիմողը սահմանված կարգով՝ փոստային առաքման եղանակով ՀՀ արտաքին գործերի նախարարություն է ուղարկում անհրաժեշտ փաստաթղթերը, պետական տուրքը և փոստային առաքման վճարները կատարված լինելու հաստատումը։
- Ուղարկված փաստաթղթերի ամբողջականությունը և համապատասխանությունը ստուգելուց հետո դիմումին ընթացք է տրվում ՀՀ կառավարության 23 հունիսի 2011թ. N 974-Ն որոշմամբ հաստատված կարգով։
- Միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության կողմից անձնագիրը ստանալուց հետո երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում Հյուպատոսական վարչությունն անհատական փոստային առաքման եղանակով անձնագիրն ուղարկում է դիմողի կողմից նշված՝ օտարերկրյա պետության հասցեով։ Անհատական փոստային առաքում կատարելու համար վճարում է դիմողը։
- Անձնագիրն ուղարկելուց հետո էլ-փոստի միջոցով դիմողին է ներկայացվում փոստային առաքանու հսկիչ համարը, որի միջոցով հնարավոր է առցանց հետևել առաքանու ընթացքին։
Պետական տուրքի դրույքաչափը
Տեսակապով դիմողի ինքնությունը պարզելու միջոցով ՀՀ քաղաքացու անձնագիր տրամադրելու (փոխանակելու) համար - 90,000 ՀՀ դրամ
Փոստային ծառայության վճարը
Անհատական փոստային առաքում կատարելու համար FedEx ծառայության վճարը կազմում է 12,500 - 20,500 ՀՀ դրամ՝ կախված երկրից
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ՏԵՍԱԿԱՊՈՎ ՀՀ ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ ՎԿԱՅԱԿԱՆԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ
Եթե դուք գտնվում եք այնպիսի երկրում, որտեղ առկա չէ ՀՀ դեսպանություն կամ հյուպատոսական հիմնարկ կամ այն գտնվում է զգալի հեռավորության վրա կամ որևէ այլ պատճառով դժվար է անձամբ դիմել, ապա դուք կարող եք ՀՀ վերադարձի վկայական ստանալու Ձեր դիմումը ներկայացնել հեռավար։
Ինչպես դիմել
Տեսակապի միջոցով ՀՀ վերադարձի վկայական ստանալու համար անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային նամակ հետևյալ էլ-փոստի հասցեին.
Նամակի վերնագրում անհրաժեշտ է լատինատառ գրել Ձեր անուն ազգանունը և անձնագրի համարը (օրինակ՝ ARMEN ARMENYAN, AC1234567)։
Նամակի տեքստում անհրաժեշտ է նշել հետևյալ տեղեկությունները.
- Դիմողի անունը, ազգանունը և հայրանունը
- Ծննդյան ամսաթիվը
- Անձնագրի կամ նույնականացման քարտի համարը
- Բջջային հեռախոսհամարը
- Գտնվելու վայրը (երկիր, ռեգիոն, քաղաք)
- Կցել անձնագրի կամ նույնականացման քարտի պատճենը (լուսանկարը), իսկ նախկինում ՀՀ անձնագիր չստացած անչափահաս քաղաքացու դեպքում՝ ծննդյան վկայականը և ծնողների անձնագրերի պատճենները (լուսանկարները)։
- Տեսակապի միջոցով կապ հաստատելու հարմար օրերը և ժամային միջակայքը՝ նշելով ժամային գոտին։
Դիմումը կարող է ներկայացվել նաև Էլեկտրոնային հարցումների միասնական հարթակի միջոցով՝ ընտրելով «Ուղարկել դիմում, հարցում կամ բողոք» բաժինը՝ հետևյալ հղումով.
Դիմումի ընթացքը
- Դիմումը ներկայացնելուց հետո երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում դուք կստանաք էլեկտրոնային նամակ, որտեղ նշված կլինի տեսակապ հաստատելու օրը և ժամը, ինչպես նաև մանրամասներ անհրաժեշտ տեխնիկական պայմանների, փաստաթղթերի, փոստային առաքումների և հյուպատոսական ծառայությունների մատուցման հետ կապված այլ պայմանների մասին։
- Նախապես համաձայնեցված ժամին դիմողի հետ հաստատվում է տեսակապ, որի ժամանակ ստուգվում է անձի ինքնությունը։ Տեսակապը ձայնագրվում և պահպանվում է։
- Անձի ինքնությունը հաջողությամբ ստուգելուց հետո դիմողը vid@mfa.am էլ- փոստի հասցեին է ուղարկում անհրաժեշտ փաստաթղթերը, պետական տուրքը և հետադարձ փոստային առաքման վճարը կատարված լինելու հաստատումը։
- Ուղարկված փաստաթղթերի ամբողջականությունը և համապատասխանությունը ստուգելուց հետո դիմումին ընթացք է տրվում ՀՀ կառավարության 24 մարտի 2011թ. N 297-Ն որոշմամբ հաստատված կարգով։
- ՀՀ վերադարձի վկայականը երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում Հյուպատոսական վարչությունն անհատական փոստային առաքման եղանակով ուղարկում է դիմողի կողմից նշված՝ օտարերկրյա պետության հասցեով։ Անհատական փոստային առաքում կատարելու համար վճարում է դիմողը։
ՀՀ վերադարձի վկայականն ուղարկելուց հետո էլ-փոստի միջոցով դիմողին է ներկայացվում փոստային առաքանու հսկիչ համարը, որի միջոցով հնարավոր է առցանց հետևել առաքանու ընթացքին։
Պետական տուրքի դրույքաչափը
Տեսակապով դիմողի ինքնությունը պարզելու միջոցով ՀՀ վերադարձի վկայական տալու համար - 45,000 ՀՀ դրամ
Փոստային ծառայության վճարը
Անհատական փոստային առաքում կատարելու համար FedEx ծառայության վճարը կազմում է 12,500 - 20,500 ՀՀ դրամ՝ կախված երկրից